niedziela, 9 sierpnia 2015

Powrót po roku i 18 dniach?

Witajcie! 

Porzuciłam tego bloga tak nagle i nawet nie wiedziałam, że przez ten czas będę miała 10 000 wyświetleń! (dokładnie mam teraz 10 147 ^^) Jestem zadowolona i wdzięczna wam, że pomimo tego iż nic już nie pisałam to i tak czytaliście. Jesteście świetni ♥

Dlaczego przestałam pisać?
Trochę się posypało i nie dawałam rady. Zmieniała się też moja miłość do kpopu i zaczęłam mniej słuchać. Więc można powiedzieć, że uciekłam. Jakieś pół roku temu próbowałam wrócić, ale odkryłam ze nie mogę się skupić, bo nadal nie było dobrze u mnie. W prawdzie to nadal nie jest lekko, ale daję sobie rade i nawet z swoimi problemami udaje mi się prowadzić mój drugi blog który jest o książkach (link) więc czemu by nie spróbować dalej pisać o historiach z Koreańczykami?

Dlaczego powracam?
Dziś gdy weszłam na maila zobaczyłam powiadomienie, że na moim blogu ktoś dodał komentarz. Pomyślałam sobie " pewnie komentarz do wczorajszej notki ", ale nie! Komentarz był do historii z L.Joe. Jakoś zrobiło mi się ciepło w serduszku i zmotywowało mnie to do powrotu. Tak więc.... Klaudia Kim. Jeśli to czytasz, to bardzo dziękuję. ♥

Jak to teraz będzie?
Z racji, że nie potrafię pisać na zamówienie (wiele już zaczynałam, ale nie mogłam kończyć) postanowiłam sama wybierać postać i sama decydować co napiszę. Nadal będą pisane w style, gdzie to WY jesteście postacią i tylko dodajecie swoje imię. Nadal nie wiem czy będę pisać tylko w 1 os. czy 3 os.
To zależy od tego jak będę chciała aby ta historia wyglądała.
Będę chciała też zmienić wygląd i zapewne playera i może być tak, że nie będą to piosenki kpopowe.
W historiach będą się też zdarzać osoby bez pochodzenia azjatyckiego. Mogą być to osoby z innych moich ulubionych zespołów, albo aktorzy czy modele. Np. Taki Michael Clifford z 5SOS albo Cara Delevingne, ale obiecuję, że to będzie rzadkie! :D
Będę się oczywiście skupiać na Azjatach ^^ w końcu to o kpopie opowiadania :)
W międzyczasie będę chciała trochę tu pozmieniać i coś innego wprowadzić, ale póki co nic wam nie zdradzę, bo sama do końca nie wiem : P

Także... przepraszam i witam ponownie ! ^^


2 komentarze:

  1. Miło cię znowu widzieć. W sumie ostatnio też trochę mniej słucham k-popu, więc w tej kwestii chyba cię rozumiem. Fajnie, że wracasz. Nieważne, że nie będziesz pisać na zamówienie, nadal będą to k-popowe scenariusze.
    Co do innych osób... Nawet nie wiesz, jak często mam ochotę zarzucić w swojej pracy jakąś postacią z książki, np. Simonem z Darów Anioła albo ogólnie kimś z tej serii... i w ogóle ze wszystkiego, co czytałam xD
    No, to weny i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak się cieszę że wracasz !!!! Życzę ci bardzo dużo weny !!!♡♡♡

    OdpowiedzUsuń